Luận Văn Thạc Sĩ Điều Tra Về Mối Quan Hệ Giữa Thái Độ Học Tập Và Khả Năng Nghe Hiểu Của Sinh Viên Trường Đại Học Kinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 5, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-5_11-19-13.png
    Điều Tra Về Mối Quan Hệ Giữa Thái Độ Học Tập Và Khả Năng Nghe Hiểu Của Sinh Viên Trường Đại Học Kinh Doanh Và Công Nghệ
    Listening skill is a critical dimension in language learning in general and in learning English as a foreign language in particular (Kurita, 2012). This input skill plays a vital role when communicators exchange information. It is clear that once mastering this skill, students can carry out the conversation with other people, state their ideas and exchange the information (Rost, p 94). For this importance, learners try their best to improve their English listening competence; however, few students have succeeded. A large number of students after a long time learning English find it difficult to listen to dialogues, recording, or to native speakers. Hence, according to Kurita (2012), a lot of research addressing various issues in learners‟ low achievement has been carried out.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Dương Thu Mai
    • Tác giả: Ngô Thị Xuyên
    • Số trang: 68
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1053529&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/B97093D0E40B082
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page