Luận Văn Thạc Sĩ Động Lực Học Tiếng Anh Của Sinh Viên Năm Thứ Hai Khoa Tài Chính - Ngân Hàng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_20-55-36.png
    Động Lực Học Tiếng Anh Của Sinh Viên Năm Thứ Hai Khoa Tài Chính - Ngân Hàng, Trường Đại Học Kinh Doanh Và Công Nghệ Hà Nội
    In the globalization era, English has become more and more important as an international language; therefore, in many countries all over the world, students are required to learn English through compulsory programmes at educational institutions. Surprisingly, despite the fact that students have to learn English to pass the examination to graduate, many students fail to study it successfully. In many countries where studying English as a second or foreign language is compulsory such as China, Taiwan, or Vietnam, students usually drop out the programmes or find out the strategies to pass the exams with the least effort. What are the reasons for this problem? Studies have shown that there are many factors, both internal and external, that influence the second/foreign language learning process such as the learning environment, the instructors, the learning conditions, the attitude of learners towards the target language, the learners‟ language aptitude, intelligence, and motivation, and so on (see Gardner (2001), Lightbown & Spada (1999), and Ellis (1985)).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Hoàng Thị Hồng Hải
    • Tác giả: Nguyễn Thị Xuyến
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005773
    https://nitro.download/view/58A6D49C6F2C88B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page