Luận Văn Thạc Sĩ Động Lực Và Kết Quả Học Tập - Nghiên Cứu Phỏng Vấn Nhóm Học Sinh Trường THPT Chuyên Lam Sơn

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-3_10-32-23.png
    Động Lực Và Kết Quả Học Tập - Nghiên Cứu Phỏng Vấn Nhóm Học Sinh Trường THPT Chuyên Lam Sơn Tham Dự Kỳ Thi Học Sinh Giỏi Quốc Gia Môn Tiếng Anh
    Motivation is crucial in learning a foreign language. It is believed to determine one's success in mastering the target language. This study was conducted in an attempt to explore the relationship between motivation and achievement in learning English among the candidates for the National English Proficiency Contest at Lam Son Gifted High School. Narrative frames were employed, giving the students' in-depth insights into English learning experiences. Face-to-face individual interviews were also carried out to make a deeper understanding of their ideas about it. Through their elicited learning experience, the more dominant motivational orientations among the students were defined and the relationship between motivation and learning achievement in foreign language learning was investigated.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Đỗ Thị Kim Quy
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055291&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/578E4E4117494EE
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page