Luận Văn Thạc Sĩ Hành Vi Sửa Lỗi Của Giáo Viên Và Việc Tiếp Nhận Của Sinh Viên Trong Giờ Nói Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_11-13-9.png
    Hành Vi Sửa Lỗi Của Giáo Viên Và Việc Tiếp Nhận Của Sinh Viên Trong Giờ Nói Tiếng Anh
    The impact of corrective feedback on learners‘ L2 acquisition remains controversial in the second language acquisition (SLA) literature. In fact, there has been some polarization of thought regarding the effectiveness of corrective feedback, leading to different or even contradicting theories. For example, DeKeyser (1993) states that corrective feedback is unnecessary to L2 learning. In other words, corrective feedback does not lead to the acquisition of L2. However, scholars such as Brooks, Schraw, and Crippen (2002) and Mason and Bruning (2000), for example, disagree with DeKeyser, holding that feedback plays an important and crucial role in the language learning process.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lê Văn Canh
    • Tác giả: Nhạc Thanh Hương
    • Số trang: 92
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005937
    https://nitro.download/view/A56DE89D39B43FE
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page