Luận Văn Thạc Sĩ Hiệu Quả Của Việc Sử Dụng Hoạt Động Điền Thông Tin Nhằm Tăng Cường Sự Tham Gia Của Học Sinh Lớp 10

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 5, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-5_11-23-12.png
    Hiệu Quả Của Việc Sử Dụng Hoạt Động Điền Thông Tin Nhằm Tăng Cường Sự Tham Gia Của Học Sinh Lớp 10 Trong Giờ Học Nói Ở Trường THPT Nguyễn Đăng Đạo, Bắc Ninh
    This study is majorly aimed at investigating the effectiveness of using information gap activities on grade 10th - students‟ participation for at Nguyen Dang Dao High School, Bac Ninh. In order to achieve this aim, the quasi- experimental research was carried out in 8 weeks with classroom observation, students‟ self report and interview as data collection instruments. The sample of the study consisted of 90 grade 10th students from two intact classes. The experimental group received the intervention of information gap activities in four speaking lessons while the control one did not. The results indicated that experimental group‟s participation level increased significantly while the control group‟s stayed almost the same. Hopefully, this study can raise teachers‟ awareness of using information gap activities in teaching speaking to enhance learners‟ involvement.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Nguyễn Văn Độ
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hường
    • Số trang: 64
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1053525&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/CFAD03966B041DB
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page