Luận Văn Thạc Sĩ Hiệu Quả Của Việc Sử Dụng Tài Liệu Thực Đối Với Thành Tích Học Tập Kỹ Năng Đọc Hiểu Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 23, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-23_10-37-33.png
    Hiệu Quả Của Việc Sử Dụng Tài Liệu Thực Đối Với Thành Tích Học Tập Kỹ Năng Đọc Hiểu Của Học Sinh - Nghiên Cứu Ở Trường Trung Hoc̣ Phổ Thông Lê Hoàn
    The study was conducted with the hope that the result gained could clarify the effects of using authentic materials on students reading comprehension achievement at Le Hoan High School. In order to achieve the goals, quasi-experimental research design was employed. Subjects of the study were two groups of 30 students each of 10th grade – students at Le Hoan High School. One group was assigned as the experimental group and the other as the control group. The students of both groups were taught with the same teaching techniques, the same teaching topics and did the same tests but with different types of teaching materials in an 8-week-period. While the experimental group used authentic materials provided by the teacher, the control group only used materials in the course book - English 10 published by the Ministry of Education and Training. A pretest and a posttest were used to measure the improvement in the reading skill of the students in the two groups.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Dương Thị Thu Hiền
    • Số trang: 73
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2017
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1068600&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/0FD3D2A5862465B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page