Luận Văn Thạc Sĩ Hiệu Quả Của Việc Sử Dụng Tư Liệu Trên Internet Để Phát Huy Tính Tự Chủ Trong Việc Học Kĩ Năng Đọc

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 12, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-12_12-45-2.png
    Hiệu Quả Của Việc Sử Dụng Tư Liệu Trên Internet Để Phát Huy Tính Tự Chủ Trong Việc Học Kĩ Năng Đọc Hiểu Tiếng Anh Của Học Sinh Trường Trung Học Phổ Thông Mỹ Hào, Tỉnh Hưng Yên
    In all of the educational contexts in Vietnam (including primary, secondary, and higher education), no significant steps are being undertaken to promote autonomous language learning within and beyond the classroom, and learning is mainly directed and evaluated by the instructors. With the predominance of teacher-led English language instruction in Vietnam, learners are seen as passive receivers of new information and are, therefore, unlikely to develop the necessary skills to learn how to assess and control their own progress. In such cases, learners do not sufficiently develop the skills to perform real-life communicative tasks effectively. Consequently, although Vietnamese learners are more and more highly motivated to learn English for socio-cultural and economic reasons, teacher feedback and classroom observation at various institutions lead to the conclusion that their proficiency in English is not at the desired level.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đỗ Bá Quý
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hồng Thúy
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005811
    https://nitro.download/view/D04885154BB13A4
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page