Luận Văn Thạc Sĩ Hỗ Trợ Kĩ Năng Đọc Hiểu Cho Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Trường Đại Học Công Nghiệp Hà Nội

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_10-26-38.png
    Hỗ Trợ Kĩ Năng Đọc Hiểu Cho Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Trường Đại Học Công Nghiệp Hà Nội Thông Qua Việc Điều Chỉnh Các Hoạt Động Đọc Của Giáo Trình New Headway Pre-Intermediate
    In Vietnam, English is taught and learnt in a non-native environment so reading is perhaps the most important skill as it provides students with access to written materials. Teaching and learning English in general and teaching reading in the context of Hanoi University of Industry is receiving more attention because reading helps students increase knowledge of English through exposure to the target language as well as sources of valuable information. It is crucial for them to acquire the skills to read English efficiently. However, as a teacher of English at HaUI for nearly 4 years, I find that my students, especially the first-year ones, are quite bored with the reading tasks offered in the coursebook “New Headway Pre-Intermediate”, the second edition. Doing reading tasks sometimes is a burden for them. Students often participate in reading lessons inactively and inefficiently.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lê Văn Canh
    • Tác giả: Đặng Thị Lê Na
    • Số trang: 64
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005681
    https://nitro.download/view/4A99FC3E5C78B9A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page