Luận Văn Thạc Sĩ Hoạt Động Thực Tế Của Giảng Viên Và Mong Muốn Của Sinh Viên Đối Với Phản Hồi Trên Bài Viết Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 28, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-28_22-7-26.png
    Hoạt Động Thực Tế Của Giảng Viên Và Mong Muốn Của Sinh Viên Đối Với Phản Hồi Trên Bài Viết Tiếng Anh
    This case study was conducted at College of Technologies and Economics in Trade to investigate teachers’ practices and students’ strategies for handling the feedback they received as well as students’ preferences for four different types of feedback. Fifty seven students in three ESL classes were asked to fill out the questionnaires and three writing teachers were asked to participate in the interviews. In addition, students’ paragraphs with teacher feedback were analyzed to see how teacher gave the feedback and how students responded to the feedback they received. The results show that teachers used written feedback frequently, but in different ways; and students’ strategies for handling feedback varied depending on the types of feedback each teacher gave on their papers.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Tô Thị Thu Hương
    • Tác giả: Lê Thị Thu Hà
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055861
    https://nitro.download/view/5C93F2F6E6CB39F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page