Luận Văn Thạc Sĩ Kết Hợp Các Hoạt Động Tập Thể Vào Bài Giảng Kĩ Năng Nghe Hiểu Để Khuyến Khích Sinh Viên Không Chuyên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 6, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-6_11-18-32.png
    Kết Hợp Các Hoạt Động Tập Thể Vào Bài Giảng Kĩ Năng Nghe Hiểu Để Khuyến Khích Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Năm Hai Tại Trường ĐH Khoa Học Tự Nhiên Hà Nội
    This research is an investigation on the current situation of using cooperative teamwork activities in listening class and students’ attitude towards these activities to find out some practical methods so as to incorporate them into listening class to motivate the non English major second - year students at Hanoi University of Science (HUS). A groups of 84 non - English major second year students and five teachers of English at HUS were participated in a questionnaire, interviews and class observations. Results indicate that cooperative teamwork activities were used regularly but inappropriately and unequally among listening classes. Moreover; while discussion is the most common activity used in listening class, students paid more attention to games. In addition, although listening is an importance skill, listening practice has not been performed regularly in class. Moreover, kinds of activities, group forming and durations for activities are three factors which have influences on students’ participations in cooperative team work activities.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Thị Ngọc Quỳnh
    • Tác giả: Đặng Thị Thu Thúy
    • Số trang: 79
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1052919&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/1A4FEB1224E183A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page