Luận Văn Thạc Sĩ Khảo Sát Ảnh Hưởng Của Các Yếu Tố Thuộc Về Giáo Viên Tới Động Lực Học Của Học Sinh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_22-35-55.png
    Khảo Sát Ảnh Hưởng Của Các Yếu Tố Thuộc Về Giáo Viên Tới Động Lực Học Của Học Sinh Tại Trường THPT Chuyên Lương Văn Tụy, Ninh Bình
    This study examines the effects of teacher variables on students‟ motivation at Luong Van Tuy specialized high school in Ninh Binh. This study adopts the survey design. The research made use of narratives and a standardised questionnaire for data collection. Firstly, guided narrative was conducted and analyzed thematically. Results of this analysis were used to develop the survey questionnaire. After the questionnaire responses were analysed, a number of students were invited to write a free narrative about the teacher that most influenced their learning motivation. This aims at further enhancing the results got from questionnaire analysis. The findings revealed the teacher variables strongly affecting students‟ motivation. They are personality, teaching methodology, attitude, and English proficiency.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Lê Văn Canh
    • Tác giả: Hà Thị Thanh Thủy
    • Số trang: 53
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1061579&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/8284DDA24DFD98C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page