Luận Văn Thạc Sĩ Khảo Sát Kết Hợp Từ Trong Giáo Trình New Headway Pre - Intermediate Và Những Lỗi Sinh Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 16, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-16_10-57-28.png
    Khảo Sát Kết Hợp Từ Trong Giáo Trình New Headway Pre - Intermediate Và Những Lỗi Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Tại Trường Đại Học Bách Khoa Hà Nội Thường Mắc Khi Kết Hợp Từ Tiếng Anh
    Vocabulary plays an important role in learning a foreign language. It is an element that links the four skills of speaking, listening, reading and writing together. Indeed, many researchers argue that vocabulary is one of the most important, if not the most important, components in learning a foreign language (Keith S. Folse: 2004). Learning, as a language based activity, is fundamentally and profoundly dependent on vocabulary knowledge. According to McCathy (1990), the single, biggest component of any language course is vocabulary. In vocabulary knowledge, there is a dimension that should be considered, which is how far a learner knows the possible combinations of words. As a matter of fact, words are never used alone but they go with each other and depend on each other. No matter how well the learners master the grammar, how many words they can acquire, their communication cannot be in a meaningful way without the knowledge on the possible combinations of words or the collocation competence.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Đỗ Thu Phương
    • Số trang: 120
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006180
    https://nitro.download/view/CB1ADF18901FE0F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page