Luận Văn Thạc Sĩ Khảo Sát Quan Điểm Của Các Giảng Viên Sư Phạm Và Học Viên Cao Học-Những Giáo Viên Đang Giảng Dạy

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_21-52-59.png
    Khảo Sát Quan Điểm Của Các Giảng Viên Sư Phạm Và Học Viên Cao Học-Những Giáo Viên Đang Giảng Dạy Tại Trường Đại Học Ngoại Ngữ, Đại Học Quốc Gia Hà Nội Về Những Năng Lực Sư Phạm Cần Thiết Của Giáo Viên Tiếng Anh
    English language teachers who hold an essential role in education system are expected to be highly competent in order to enhance the student learning outcomes. Hence, improving teachers‘ competence has been considered one of the key factors of educational reforms in many countries, including Vietnam. To address this issue, the initial task is to identify the training needs as well as the strengths and weaknesses of the English language teachers. This study aims to investigate professional competence and training needs of the in-service English language teachers – MA students at ULIS, VNU. The data were collected from interviews with three teacher trainers, and survey questionnaires with 65 English language teachers. The results showed that the majority of the English teachers had high training needs in most competencies.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Dương Thu Mai
    • Tác giả: Trần Minh Hằng
    • Số trang: 77
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1066363&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/253C1FC9670D3CC
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page