Luận Văn Thạc Sĩ Khảo Sát Thái Độ Của Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Việc Tích Hợp Một Số Yếu Tố Văn Hóa

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 10, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-10_16-11-47.png
    Khảo Sát Thái Độ Của Giáo Viên Và Học Sinh Đối Với Việc Tích Hợp Một Số Yếu Tố Văn Hóa Trong Giáo Trình New English File - Elementary Trong Các Giờ Học Nói Tại Trường Trung Cấp Nông Nghiệp Hà Nội
    It cannot be denied that learning English is now a must for youngsters in Vietnam. English has become a compulsory subject at schools throughout the country. Thanks to the variety of new textbooks, vocational high schools in Vietnam now have a chance to get better access to Communicative Language Teaching (CLT) methods, which bring students a lot of interest in learning English. From teaching experience, I find that many vocational high school students do not find speaking practice interesting. They are not confident enough to converse with English teachers or native speakers. The facts have shown that a lot of students have to get further English retraining after school. In spite of the improvements of speaking skill in new text books, students have to cope with many difficulties related to both linguistic competence and cultural experiences.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Đỗ Thị Mai Thanh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hằng
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006505
    https://nitro.download/view/E5D750E12CF962C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page