Luận Văn Thạc Sĩ Khảo Sát Thái Độ Của Phụ Huynh Về Việc Học Tiếng Anh Của Con Ở Trường Tiểu Học

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 24, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-24_22-42-38.png
    Khảo Sát Thái Độ Của Phụ Huynh Về Việc Học Tiếng Anh Của Con Ở Trường Tiểu Học
    This study investigated the parents‘ attitudes towards students‘ English language (EL) learning at Hai Thanh Primary School (HTPS), Duong Kinh District, Hai Phong city. 450 parents of the HTPS students participated in the study. The data for the study was collected by these instruments: survey questionnaires and interviews with 22 parents. The research answers three questions: (1) Why do parents want their children to study English at primary school? (2) What do parents want their children to be taught at Primary school? and (3) How can parents help their children study at home? Results of the study showed that the parents expressed a generally positive view about the importance of early English language learning in Vietnamese contexts. Many stated that early childhood is an important time for EFL learning, and engaged in home teaching of English. The findings have implications for policy makers, early childhood educators, parents, primary English language teachers and the general public.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Nguyễn Văn Trào
    • Tác giả: Nguyễn Thị Ngọc Anh
    • Số trang: 63
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055427
    https://nitro.download/view/EFE8177E07CD21B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page