Luận Văn Thạc Sĩ Khảo Sát Về Thực Trạng Dạy Kỹ Năng Đọc Hiểu Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Trong Các Lớp Học Có Trình Độ

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_22-16-26.png
    Khảo Sát Về Thực Trạng Dạy Kỹ Năng Đọc Hiểu Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Trong Các Lớp Học Có Trình Độ Không Đồng Đều Tại Trường Đại Học Lâm Nghiệp Việt Nam
    Like in any other countries, in the process of integrating into regional and international economic and diplomatic development, English is now a compulsory subject in every school in Vietnam. Both teachers and learners seem to pay greater attention to the teaching and learning of this language. The ultimate aim is the ability to use it for communicative purposes. To obtain this aim, however, is not an easy task because students should be able to acquire four skills of listening, speaking, writing and reading in addition to English grammar, pronunciation, etc. Among these areas, reading skills play an indispensable and inseparable part in the process of teaching and learning English as it helps students enrich their general knowledge, and support their learning of other language skills and elements. Therefore, how to teach and learn reading is very important.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lâm Thị Phúc Hân
    • Tác giả: Hồ Thị Xuân Hồng
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005748
    https://nitro.download/view/D9C29E7318A874C
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page