Luận Văn Thạc Sĩ Khảo Sát Về Tính Hiệu Quả Của Phương Pháp Sử Dụng Ý Kiến Phản Hồi Của Bạn Học

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_11-39-58.png
    Khảo Sát Về Tính Hiệu Quả Của Phương Pháp Sử Dụng Ý Kiến Phản Hồi Của Bạn Học Tới Việc Phát Triển Kỹ Năng Viết Tiếng Anh Đối Với Học Sinh Lớp 11 Chuyên Anh - Trường THPT Sơn Tây
    The study is designed to investigate the effect of peer written feedback on the development of ESL writing skill for the 11th grade. The study primarily aims to explore the attitude of 11th grade students majoring English towards peer written feedback activity. This study also explores students‟ writing aspects which had been improved thanks to the feedback from their peers The results of the research may be proved to suggest some implications for the teacher to exploit more roles of peer written feedback within ESL writing lesson.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Nguyễn Văn Độ
    • Tác giả: Chu Thị Phương Linh
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1062995&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/55B77F6A204181E
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page