Luận Văn Thạc Sĩ Một Điển Cứu Về Việc Dạy Ngũ Pháp Của Giáo Viên Tiếng Anh Tiểu Học Tại Việt Nam

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 24, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-24_22-34-5.png
    Một Điển Cứu Về Việc Dạy Ngũ Pháp Của Giáo Viên Tiếng Anh Tiểu Học Tại Việt Nam
    This paper deals with English grammar teaching of teachers at Vietnamese primary schools. In Vietnam, English language in general and grammar in particular are no longer taught in traditional method because that did not give learners ability to communicate in real life situations. Moreover, teaching grammar to young learners, who owns special psychological and perceptional characteristics, requires much more effort from teachers in seeking new attractive teaching activities. However, the application of modern method, which is known as Communicative language teaching (CLT) in real grammar teaching in primary schools showed some shortcomings when teachers do not understand what CLT actually means. As the result, majority of students found it difficult to remember and use sentence patterns they had introduced in class.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Hoàng Thùy Linh
    • Số trang: 72
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055428
    https://nitro.download/view/4EDDC60BBE5A507
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page