Luận Văn Thạc Sĩ Một Nghiên Cứu Cải Tiến Về Việc Áp Dụng Các Thủ Thuật Siêu Nhận Thức Trong Việc Học Từ Vựng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_21-42-31.png
    Một Nghiên Cứu Cải Tiến Về Việc Áp Dụng Các Thủ Thuật Siêu Nhận Thức Trong Việc Học Từ Vựng Của Sinh Viên Tại Chức Trường Đại Học Ngoại Ngữ - Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    The wide use of English as an international language in different fields of life makes the teaching and learning of English gain great momentum. However, educational achievements are still far from being satisfactory even though teaching approach has been improved significantly. One main cause is that the teaching and learning are both so far from the learner-centered approach. In order to meet the economic and social demands of modern society, English teachers need to pay attention to the development of learners‟ competence and focus on an effective learning method. As a learner, setting up a schedule for learning something new every day in addition to class assignments is really necessary. This is particularly true of vocabulary.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phan Thị Vân Quyên
    • Tác giả: Lê Thị Lân
    • Số trang: 65
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005757
    https://nitro.download/view/F7DB47F337EDEBA
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page