Luận Văn Thạc Sĩ Một Số Gợi Ý Có Tính Khả Thi Nhằm Mục Đích Tăng Cường Thời Gian Nói Của Học Sinh Trong Lớp Học

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 2, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-2_11-56-32.png
    Một Số Gợi Ý Có Tính Khả Thi Nhằm Mục Đích Tăng Cường Thời Gian Nói Của Học Sinh Trong Lớp Học Tại Trường THPT Hoàng Văn Thụ, Tỉnh Nam Định
    It is undeniable that English, the main language of many countries in the world, has become a language for global communication. It is considered as the medium of communication in many different fields such as: science, technology, politics, economics, aviation and so on. In fact, with the spread of globalization and the rapid expansion of information and technology, English has become more and more important for any countries in the world. At upper secondary schools Vietnam, English is now a compulsory subject for all students. Due to its importance, English has received a lot of attention from students. As for them, the four skills: listening, speaking, reading and writing are very important but speaking skill is the top priority among the four. “Speaking in a second or foreign language has often been viewed as the most demanding of the four skills.” (Bailey, Kathleen M & Savage, Lance, 1994:vii).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Vũ Thị Bích Đào
    • Tác giả: Lê Thị Thùy Dương
    • Số trang: 56
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1004771
    https://nitro.download/view/9BC886E69595428
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page