Luận Văn Thạc Sĩ Nâng Cao Khả Năng Đọc Hiểu Của Học Sinh Thông Qua Việc Giảng Dạy Chiến Lược Dự Đoán

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 15, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-15_15-50-18.png
    Nâng Cao Khả Năng Đọc Hiểu Của Học Sinh Thông Qua Việc Giảng Dạy Chiến Lược Dự Đoán - Nghiên Cứu Hành Động Tại Trường THPT Cao Bá Quát
    Reading is an essential skill for English as a foreign language (EFL) students; and for many, reading is the most important skill to master. With strengthened reading skills, EFL readers will make greater progress and attain greater development not only in English but also in all academic areas. Therefore, ―reading is the most heavily researched single area of the whole curriculum, and yet, paradoxically, it remains a field in which a good deal of fundamental work has yet to be approached, and one in which a great many teachers would claim to be almost wholly ignorant‖ and secondary teachers ―who have generally had no training at all related to reading but nevertheless feel conscious that the ability to read fluently is the basis for most school learning, and one of the surest predictors of academic attainment‖ (Harrison and Gardner, 1977).
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Phạm Minh Tâm
    • Tác giả: Hoàng Thị Kim Quế
    • Số trang: 86
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011505
    https://nitro.download/view/3AF5A03666F77C8
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page