Luận Văn Thạc Sĩ Nâng Cao Kỹ Năng Đọc Hiểu Cho Học Sinh Lớp 11 Tại Một Trường Trung Học Phổ Thông Ở Nam Định

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 6, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-6_11-38-52.png
    Nâng Cao Kỹ Năng Đọc Hiểu Cho Học Sinh Lớp 11 Tại Một Trường Trung Học Phổ Thông Ở Nam Định Thông Qua Các Bài Tập Trọng Điểm
    In many second or foreign language teaching situations, reading receives a special focus. In process of teaching and learning English as a foreign language, reading has always been offered a great deal of attention both from the teachers and the students. Reading is not only considered as a means to gain knowledge but also a means by which further study takes place. This study is concerned with improving students’ reading comprehension skills through focused tasks. The benefits of using focused tasks in reading lessons are affirmed again in this thesis through the studies and the researcher carried out at Ngo Quyen High School, Nam Dinh province. These benefits bring considerable effectiveness to teachers and students in teaching and learning reading. This is also the main aim of the study and the researcher’s wish.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Văn Độ
    • Tác giả: Trần Thị Thanh Hòa
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1052915
    https://nitro.download/view/3123A5867A5602A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page