Luận Văn Thạc Sĩ Nâng Cao Kỹ Năng Đọc Hiểu Của Sinh Viên Bằng Phương Pháp Sử Dụng Công Cụ Bảng Biểu

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 8, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-8_10-49-19.png
    Nâng Cao Kỹ Năng Đọc Hiểu Của Sinh Viên Bằng Phương Pháp Sử Dụng Công Cụ Bảng Biểu Tại Học Viện Quân Y - Nghiên Cứu Hành Động
    In teaching and learning English as a foreign language in Viet Nam, reading seems to be the most important and useful activity in any language class, especially for the students of English as a foreign language. Of the four language skills, reading has always received a great deal of attention, which is emphasized by Carrell (1981: p1) that “For many students, reading is by far the most important of the four macro skills in a second language, particularly in English as a second teaching of foreign language”. In fact, reading is considered an indispensable tool for academic study and career advancement. And it is quite true to the case of Military Medical University, where the author is teaching.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Lương Quỳnh Trang
    • Tác giả: Kiều Thị Vân
    • Số trang: 49
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2011
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005999
    https://nitro.download/view/57200E572727309
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page