Luận Văn Thạc Sĩ Nâng Cao Nhận Thức Liên Văn Hóa Của Học Sinh Thông Qua Thảo Luận Có Định Hướng

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_9-59-24.png
    Nâng Cao Nhận Thức Liên Văn Hóa Của Học Sinh Thông Qua Thảo Luận Có Định Hướng - Nghiên Cứu Hành Động Đối Với Học Sinh Lớp 11 Chuyên Anh Trường THPT Chuyên Lương Văn Tụy - Ninh Bình
    The development of intercultural understanding, awareness and practical communication skills has become the most useful in a multicultural society. To acquire these competences, language learners need to develop intercultural awareness as a primary step. Such awareness has received less than adequate attention in Vietnam to date. In this action research, attempts are made to demonstrate how students’ intercultural awareness can be strengthened through guided discussion. The study was designed in the form of a classroom action research. It was conducted into one cycle and the cycle consisted of six classroom sessions and involved four steps namely planning, action, observation and reflection. This study aims to improve intercultural awareness of students at Luong Van Tuy Gifted High School in Ninh Binh province, and discuss the role of intercultural awareness in the development of students’ intercultural communication and interaction skills in foreign language learning.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Lê Văn Canh
    • Tác giả: Trần Thị Thu Trang
    • Số trang: 88
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1067628&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/BF4EF083B5A9460
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page