Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Ảnh Hưởng Của Sự Lo Lắng Tới Việc Học Nói Của Học Sinh Lớp 10 Tại Trường THPT Hàm Long

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_22-32-44.png
    Nghiên Cứu Ảnh Hưởng Của Sự Lo Lắng Tới Việc Học Nói Của Học Sinh Lớp 10 Tại Trường THPT Hàm Long, Bắc Ninh
    Foreign language anxiety is considered an obtacle that most learners encounter. It is showed more clearly in speaking skill learning process. Therefore, the aim of this study is to examine speaking anxiety of the 10th grade students at Ham-Long upper Secondary School in Bac Ninh Province. Specifically, it aims to explore relationship between anxiety and students „oral performance as well as the impact of anxiety on students‟ oral performance, and speaking activities cause high anxiety among them. The study depends on two main data gathering tools: survey questionnaire and classroom observations. These instruments are to achieve the purpose of the study. The subjects involved in the study were 80 students in two classes. They participated in the survey questionnaire. Furthermore, five teachers of English also joined the study in order to help the researcher do better in this research.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Nguyễn Xuân Thơm
    • Tác giả: Đỗ Thị Thùy Trang
    • Số trang: 69
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1061580&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/8BD8D4EE911D1E3
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page