Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Các Chiến Lược Đọc Hiểu Của Học Sinh Lớp 10 Trường Trung Học Phổ Thông Lê Viết Tạo

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-3_10-28-35.png
    Nghiên Cứu Các Chiến Lược Đọc Hiểu Của Học Sinh Lớp 10 Trường Trung Học Phổ Thông Lê Viết Tạo
    This study investigated the perceived reading strategies by grade 10 students at Lê Viết Tạo High School in replication of the study conducted by Mebratu Mulatu Bachore (2014). The population of the study comprised 180 grade ten students and three English teachers at Lê Viết Tạo High School. The data were obtained through not only students' questionaire consisting of 30 items probing three categories: Meta cognitive, cognitive and Affective/social reading strategies but also teachers‟ interviews. On the basis of the information obtained from teachers and students‟ perceived use of English reading strategies, suggestions on how to improve English reading for grade 10 students at Lê Viết Tạo High School are made.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Tô Thị Thu Hương
    • Tác giả: Đinh Thị Thu Hiền
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055292&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/2220CE1FC7FFF5A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page