Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Các Chiến Lược Học Từ Vựng Của Học Sinh Trường Trung Học Phổ Thông Sông Công

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-1_11-31-42.png
    Nghiên Cứu Các Chiến Lược Học Từ Vựng Của Học Sinh Trường Trung Học Phổ Thông Sông Công, Thái Nguyên
    This study aims to carry out an investigation on how Song Cong High School (SCHS) students in Thai Nguyen City, Thai Nguyen Province, Vietnam learn English vocabulary. The purposes of this study were as follows: to find out the SCHS students‟ perceptions of English vocabulary learning, to explore the SCHS students‟ strategies used in learning English vocabulary. to find out the most and least commonly vocabulary learning strategies employed by the SCHS students in learning English vocabulary, to examine the relationship between students‟ vocabulary learning strategies and their level of study and to provide implications for the teaching and learning of the English vocabulary. A sample of 60 participants was drawn from SCHS. The questionnaire was both quantitatively used to analyze the collected data. The questionnaire was used to elicit the SCHS students‟ perception of vocabulary learning.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Dương Đức Minh
    • Tác giả: Nguyễn Minh Thủy
    • Số trang: 60
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1055572&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/D48E25D5252C31D
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page