Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Các Thủ Thuật Dạy Học Của Giáo Viên Nhằm Nâng Cao Kỹ Năng Đọc Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 24, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-24_22-7-38.png
    Nghiên Cứu Các Thủ Thuật Dạy Học Của Giáo Viên Nhằm Nâng Cao Kỹ Năng Đọc Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Tại Trường Cao Đẳng Kinh Tế Công Nghiệp Hà Nội
    This study investigates the real situation of teaching and learning reading skills at HCIE for freshmen and providing some suggested reading teaching techniques for the teachers to help teachers and students teach and learn reading skills more effectively. To attain these objectives, three kinds of instruments are applied such as survey questionnaire, observation and semi- interview. Ten English teachers and one hundred students are selected to be participants of the survey. Necessary data are gathered using questionnaires for both students and teachers. Contributing to these data, observation is used to get useful information at CKX12.8 where is experimented some effective teacher’s teaching techniques. In addition, five teachers are randomly chosen to give their opinions about their real teaching experience, difficulty and solutions.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Trần Thị Thu Hiền
    • Tác giả: Đặng Thúy Hằng
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055745
    https://nitro.download/view/BB404576A3F7FCA
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page