Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Cải Thiện Kỹ Năng Viết Luận Bằng Đường Hướng Tiếp Cận Theo Quá Trình Cho Học Viên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 23, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-23_9-23-6.png
    Nghiên Cứu Cải Thiện Kỹ Năng Viết Luận Bằng Đường Hướng Tiếp Cận Theo Quá Trình Cho Học Viên Đang Theo Học Khóa Học Luyện Thi IELTS (Bài Thi Học Thuật, Mục Tiêu 6.5) Tại Trung Tâm Anh Ngữ Equest, Hà Nội
    The present study intended to examine the effectiveness of process-based approach on improving the IELTS writing essay‟s skills among EQuest learners. To this end, 10 Vietnamese intermediate EFL students aged 17-25 were selected from among available learners who ever joined more than one of the IELTS preparation course based on the result of the Cambridge Placement Test (CPT). Initially, a pre-survey questionnaire was carried out. Next, using the CPT as a pre-test for assessing writing skills of participants which were administered. Then, they received the conventional classroom instruction on writing skills which were based on process-based approach. After 10 weeks of instruction based on process-based approach, the questionnaire of autonomy was again done by 10 chosen students, and a post-test for writing was implemented to the participants in. The raw data collected were subject to statistical analysis. The results are evidence to prove the effectiveness of process-based approach on the proficiency of learners‟ writing essay skills.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Trần Thị Thu Hiền
    • Tác giả: Trịnh Thị Hiền
    • Số trang: 65
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2017
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1069061&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/9CAFEB063C4980F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page