Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Chiến Lược Học Tiếng Anh Dành Cho Kỹ Năng Đọc Của Sinh Viên Năm Thứ Hai

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 1, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-1_15-56-22.png
    Nghiên Cứu Chiến Lược Học Tiếng Anh Dành Cho Kỹ Năng Đọc Của Sinh Viên Năm Thứ Hai Trường Đại Học Công Nghệ, Đại Học Quốc Gia Hà Nội
    English is a compulsory subject to students of Information Technology Faculty (IT Faculty), University of Engineering and Technology (UET), Vietnam National University (VNU). Any student who wants to earn an IT degree needs to take four English courses with 14 credits. Though the required level of English courses is only pre-intermediate, a lot of students find it hard to pass the courses, not to mention to have high grades. It is even more surprising to find that the majority of students attending Information Technology Faculty, University of Engineering and Technology have learnt English for at least three years at high school before going to college. One of their problems with learning this language is that all they have tried to do is memorization instead of having appropriate English learning strategies. These strategies are not only essential to students while learning English at college but also useful for their own self-study once they graduate. It is no doubt that Information Technology students need English for their future jobs.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Dương Thị Nụ
    • Tác giả: Đỗ Hà Lan
    • Số trang: 54
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005712
    https://nitro.download/view/95607520B7BB0B2
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page