Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Đánh Giá Một Số Khó Khăn Mà Giáo Viên Và Sinh Viên Năm Thứ Hai Trường Đại Học SP TDTT

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_10-39-41.png
    Nghiên Cứu Đánh Giá Một Số Khó Khăn Mà Giáo Viên Và Sinh Viên Năm Thứ Hai Trường Đại Học SP TDTT Hà Nội Phải Đối Mặt Khi Dạy Và Học Môn Đọc Tiếng Anh Chuyên Ngành Thể Thao
    With the globalization of trade and economy and the continuing increase of international communication in various fields, the demand for English for Specific Purposes is expanding, especially in countries where English is taught as a foreign language. Teaching reading comprehension to students plays a very important role in foreign language teaching in general, and in English teaching in particular. It is much more important, if teaching and learning conditions are out of the target language environment. In specialized non-language universities students learn English as a school curriculum subject, not as their future specialty. Most of them consider that the aim of their English learning at university is successfully passing term examinations and if it is possible, using English to read their professional materials that do not exist in Vietnamese.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Thị Ngọc Phượng
    • Tác giả: Nguyễn Thị Hoài Mỹ
    • Số trang: 52
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005788
    https://nitro.download/view/FBECA9D02032427
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page