Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Đánh Giá Sách Giáo Khoa Kid’s Box 5 Dùng Cho Học Sinh Lớp 5 Tại Trường Tiểu Học Dân Lập

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 27, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-27_14-52-51.png
    Nghiên Cứu Đánh Giá Sách Giáo Khoa Kid’s Box 5 Dùng Cho Học Sinh Lớp 5 Tại Trường Tiểu Học Dân Lập Đoàn Thị Điểm
    Materials evaluation is important in language teaching and learning and it is necessary to evaluate materials frequently. This study is conducted to evaluate the appropriateness of the textbook “Kid’s Box 5” (by Caroline Nixon & Michael Tomlinson, Cambridge University Press, 2010 ) which has been in used for students in Doan Thi Diem Private Primary School (DTDS) since 2011. To evaluate the appropriateness of the textbook to the students’ needs and objectives of the course, document analysis and questionnaires from the perspectives of teachers and students of DTDS in term of aims, design and organization, content and methodology were used. The study adopted model by Hutchinson and Waters (1987) in which objective and subjective analysis were done to achieve the results of the study.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Hoàng Thị Xuân Hoa
    • Tác giả: Đỗ Thị Thuần
    • Số trang: 70
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1060550&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/77CBE929D863597
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page