Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Động Lực Học Tiếng Anh Của Các Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 5, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-5_11-15-43.png
    Nghiên Cứu Động Lực Học Tiếng Anh Của Các Sinh Viên Không Chuyên Tiếng Anh Tại Trường Đại Học Dân Lập Phương Đông, Hà Nội
    Motivation has been a concern of so many linguists and scholars for its essential role in language learning. Discovering learners‟ motivation will help teachers and educationalists have best methods to help their learners succeed. The study was conducted with the participation of 300 non-majored students at the same psychological age group (18-22) from different faculties and 10 teachers at Phuong Dong University. It is an investigation of non-majored students‟ motivation at Phuong Dong University with the aim of finding best methods to improve their motivation in English learning. In order to gain this aim, the study has found out students‟ desire for learning English, the reasons they are learning English, their difficulties and their favourite activities and teaching methods in the classroom as well as teachers‟ suggestions for useful methods. The result showed that non majors at PDU possess different kinds of motivations with a majority of students learning English for their future career.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Mai Thị Loan
    • Tác giả: Bùi Thị Phương
    • Số trang: 67
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1053530&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/BAACCC72207488F
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page