Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hành Động Về Dạy Tiếng Anh Cho Học Sinh Tiểu Học Qua Truyện Và Kịch

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 11, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-11_11-12-28.png
    Nghiên Cứu Hành Động Về Dạy Tiếng Anh Cho Học Sinh Tiểu Học Qua Truyện Và Kịch Tại Trường Tiểu Học Quán Trữ
    English has become a world language and is used as the medium of international communication and is the language of professional advancement. It has become the number one foreign language to be taught both inside and outside the formal educational systems of many countries. Nowadays, English teaching and learning in Vietnam has been developing at an unprecedented speed. As a primary English teacher, the author has witnessed how English has become one of the compulsory subjects in the curriculum and how Vietnamese education system appreciates the importance of English learning nowadays, especially at primary schools. The National Foreign Language 2020 Project demands better English teaching and learning quality by expecting teachers to improve their language competence to train primary students. However, the fact that many primary English teachers, including the author, are not trained comprehensively to teach English to such special learners with special characteristics, primary students.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Tô Thị Thu Hương
    • Tác giả: Vũ Thị Thanh Tâm
    • Số trang: 64
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006486
    https://nitro.download/view/C3403144D6EBEE7
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page