Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hành Động Về Hướng Dẫn Chiến Lược Đọc Cho Học Sinh Lớp 11 Trường THPT An Dương Vương

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 17, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-17_21-38-19.png
    Nghiên Cứu Hành Động Về Hướng Dẫn Chiến Lược Đọc Cho Học Sinh Lớp 11 Trường THPT An Dương Vương
    This action research project was conducted to enhance students’ reading comprehension in a regular 11th grade classroom through their awareness and use of reading strategies. Data were collected through a number of instruments: pre and post assessment tests, the Metacognitive Strategy Index (MSI). The results reveal the learners’ development in their use of reading strategies, better knowledge of the reading strategies. These results raise interesting issues related to the use of reading strategy instruction in the context of foreign language learning. This can help teachers think further what treatment should be conducted for the sake of the students' success in continuing their English learning. However, given certain limitations in teaching, teachers should moderate any expectations of achieving rapid success.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: TS Đỗ Thị Thanh Hà
    • Tác giả: Vũ Tuệ Minh
    • Số trang: 73
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1058859
    https://nitro.download/view/0B21CEE9B12B3F3
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page