Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hành Động Về Sử Dụng Phim Để Tăng Hứng Thú Và Khả Năng Nghe Hiểu Của Sinh Viên Năm Thứ 3

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 5, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-5_10-59-13.png
    Nghiên Cứu Hành Động Về Sử Dụng Phim Để Tăng Hứng Thú Và Khả Năng Nghe Hiểu Của Sinh Viên Năm Thứ 3 Không Chuyên Tại Học Viện Tài Chính
    Motivation is the key to any learning process. If you do not have motivation, you cannot learn well. Motivation often performs two important characters in second language learning process; it firstly arouses people‟s interest and secondly helps people keep their enthusiasm. Also in English learning process, it takes time and effort to be able to master the language. The question is that, how can teachers increase motivation for students? How can students be motivated during the class? Another aspect that catches the attention of educators in Vietnam is that many students complain they can read very well, but they cannot hear anything from native speakers when they talk. Rost (1994) appreciates the importance of listening in second and foreign language learning and states that listening is vital in the language classroom because it provides input for learners.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Đức Hoạt
    • Tác giả: Nguyễn Thanh Huyền
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1053536&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/C4088CE4AF84F25
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page