Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hành Động Về Tác Động Của Phương Pháp Dạy Viết Dựa Vào Thể Loại Tới Kỹ Năng Viết

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 7, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-7_10-2-43.png
    Nghiên Cứu Hành Động Về Tác Động Của Phương Pháp Dạy Viết Dựa Vào Thể Loại Tới Kỹ Năng Viết Của Học Sinh Lớp 11, Trường THPT Chuyên Tuyên Quang, Tỉnh Tuyên Quang
    This research was carried out in an attempt to solve the problems of students‘ poor writing performance at Tuyen Quang Gifted High School. A hypothetical solution –the use of genre-based approach to teaching writing – was tested in this study through a small-scale action research project. This study was conducted in two cycles following the procedures of the action research. In the first cycle, a questionnaire was administered to gain information about the difficulties the students had been encountered with in completing the writing tasks in the textbook. Then in the second phase, the genre-based approach was experimented to teach writing to these students. By the time the experiment terminated, another questionnaire was administered to the students to find out their opinions on the usefulness and appropriateness of the genre-based approach to their learning to write. Students‘ writings were also analysed to complement the questionnaire data and to measure the impact of the treatment upon students‘ writing.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Lê Văn Canh
    • Tác giả: Nguyễn Ngọc Hà
    • Số trang: 72
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1052907
    https://nitro.download/view/FAEF5351358D6EF
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page