Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hành Động Về Tác Động Của Việc Dạy Học Có Sự Hỗ Trợ Của Băng Hình

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 3, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-3_10-26-50.png
    Nghiên Cứu Hành Động Về Tác Động Của Việc Dạy Học Có Sự Hỗ Trợ Của Băng Hình Đối Với Sinh Viên Chuyên Ngữ Năm Thứ Hai Tại Học Viện An Ninh Nhân Dân Trong Giờ Học Nghe
    Technology is becoming more and more prevalent in today’s classrooms in Vietnam and a part of the classroom as an instructional and research aid for teachers and students. However, there are not many studies on the effect that technology such as video or Internet in the classroom has on students’ attitudes towards learning. There are a lesser number of studies on the effect of video to support teaching and learning listening skill in the classroom. Many questions have arisen from the use of technology in general and video-assisted instruction in particular in listening class but so far without satisfactory answers. Do students’ attitudes about learning change when using video in the classroom? Does it motivate students to learn more? Does it affect a student’s academic listening comprehension in the classroom? What impacts do technology in general and video in particular have on a student, when they view the challenges of a listening lesson? How should video-assisted instruction be designed and used in listening class?
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đỗ Tuấn Minh
    • Tác giả: Đặng Nghiêm Thu Nga
    • Số trang: 100
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2009
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005678
    https://nitro.download/view/5B5E87B4F31AF48
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page