Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hành Động Về Việc Áp Dụng Hoạt Động Đọc Tính Giờ Nhằm Nâng Cao Tốc Độ Đọc Và Độ Trôi Chảy

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 7, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-7_10-6-1.png
    Nghiên Cứu Hành Động Về Việc Áp Dụng Hoạt Động Đọc Tính Giờ Nhằm Nâng Cao Tốc Độ Đọc Và Độ Trôi Chảy Của Học Sinh Lớp 10, Trường THPT Trần Phú
    It has been acknowledged that reading rate and comprehension are closely linked. Slow readers read at low rate with poor comprehension. The rate of 200 - 300 wpm is considered the target rate for L2 students to reach to gain full comprehension (Alderson, 1984; Anderson, 1999; Carver, 1990; Dubin and Bycina, 1991). However, the 10th graders‘ reading rate at Tran Phu High School was far below the target. It is necessary to increase the students‘ reading rate and timed reading activity was applied as a technique to help students reach the target.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Trần Xuân Điệp
    • Tác giả: Lê Thị Thùy Dung
    • Số trang: 77
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1052906
    https://nitro.download/view/DF8175F37EDF9D0
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page