Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hành Động Về Việc Phát Triển Hoạt Động Giai Đoạn Trước Khi Đọc Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 24, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-24_10-32-41.png
    Nghiên Cứu Hành Động Về Việc Phát Triển Hoạt Động Giai Đoạn Trước Khi Đọc Cho Sinh Viên Năm Thứ Nhất Của Tổ Ngoại Ngữ, Khoa Xã Hội, Trường Cao Đẳng Vĩnh Phúc
    This action research focused on finding out the primary problem related to using pre-reading tasks; hence, the major purpose of the study aimed to develop pre-reading tasks for improving students‟ reading performance. The research was conducted with first-year students of English-major Division, Department of Social Science, Vinh Phuc College. Data were collected through 4 observed lessons and two sets of survey questionnaire delivered to 32 freshmen of the class 18 English after the lessons. The research findings revealed the problem of ineffective use of pre-reading tasks in reading lessons as well as its causes and effects on students‟ reading performance. Finally, I also presented suggestions for developing pre-reading tasks that the teachers have used in their reading lessons for improving students‟ reading performance.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Vũ Thị Thanh Nhã
    • Tác giả: Vũ Quỳnh Hoa
    • Số trang: 106
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2016
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1066369&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/249417CA68A96AC
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page