Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hành Động Việc Sử Dụng Phim Hoạt Hình Có Nhạc Để Dạy Tiếng Anh Cho Học Sinh Tiểu Học

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 28, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-28_21-2-21.png
    Nghiên Cứu Hành Động Việc Sử Dụng Phim Hoạt Hình Có Nhạc Để Dạy Tiếng Anh Cho Học Sinh Tiểu Học Tại Trường Tiểu Học Đồng Hòa
    This study aims to examine the application of animated cartoons to teach English to the third graders at Dong Hoa Primary School. This study is an action research which consists of four stages: planning, acting, observing, and reflecting. The subjects of this study are 39 students from class 3B of the Academic Year 2013 – 2014. The data is collected using the following instruments: document analysis and questionnaire. The study employs both qualitative and quantitative method for analyzing the data and obtaining the results. The results of the research show that the employment of animated cartoons in teaching can help primary students improve the quality of their English learning. The students also show their positive reponses toward the implimentation of animated cartoons in teaching English.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: GS. TS. Hoàng Văn Vân
    • Tác giả: Vũ Thị Xuân
    • Số trang: 57
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2014
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1055420
    https://nitro.download/view/9AFF4E75D1F0095
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page