Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Hiệu Quả Của Các Hoạt Động Jigsaw, Think-Pair-Share Và Numbered Heads Together

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 14, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-14_10-54-57.png
    Nghiên Cứu Hiệu Quả Của Các Hoạt Động Jigsaw, Think-Pair-Share Và Numbered Heads Together Đối Với Sự Tham Gia Của Sinh Viên Trong Giờ Học Nói
    In learning any foreign languages, speaking is a vital tool for students to express their thoughts, ideas and feelings, and to have successful social communication. Unlike ESL learners who have more frequent use of the target language, EFL learners have few opportunities to use English in daily life. In some big cities in Vietnam, EFL learners may enjoy more favorable learning conditions with the support of modern technology, online classes, and more chance to communicate in English. In contrast, EFL learners in the countryside and mountainous areas of Vietnam have many difficulties in learning English, especially the lack of exposure to English. To them, speaking classes appears to be the only place where they can freely speak and interact in English. It is one of the reasons why students are always expected to raise their voice in English speaking classes.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Tô Thị Thu Hương
    • Tác giả: Nguyễn Thị Thu Thủy
    • Số trang: 89
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006275
    https://nitro.download/view/B6359F21E074DC8
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page