Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Lỗi Phát Âm Thường Gặp Liên Quan Tới Âm Xát Và Tắc Xát Trong Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 8

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 6, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-6_11-13-46.png
    Nghiên Cứu Lỗi Phát Âm Thường Gặp Liên Quan Tới Âm Xát Và Tắc Xát Trong Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 8 Trường Trung Học Cơ Sở Lê Quý Đôn, Hà Nội Và Một Số Giải Pháp Trong Thực Tiễn Giảng Dạy
    It is clear that learners with good English pronunciation are likely to be understood even if they make errors in other areas, whereas learners with bad pronunciation will not be understood, even if their grammar is perfect. Such learners may avoid speaking in English, and experience social isolation, etc. Therefore, learners with poor pronunciation may be judged as incompetent, or lacking in knowledge. Be aware of the importance of English as an international language as well as the necessary of developing the learner‟s communicative competence, teaching pronunciation has been constantly noticed.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Võ Đại Quang
    • Tác giả: Trần Thị Thu Hồng
    • Số trang: 59
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1052920&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/D63B19A661DAB45
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page