Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Những Khó Khăn Trong Việc Học Kỹ Năng Nghe Hiểu Của Sinh Viên Chuyên Anh Năm Thứ Hai

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_21-8-11.png
    Nghiên Cứu Những Khó Khăn Trong Việc Học Kỹ Năng Nghe Hiểu Của Sinh Viên Chuyên Anh Năm Thứ Hai Ở Trường CĐSP Nghệ An
    English language teaching profession has changed tremendously over the last few decades in the light of Communicative Language Teaching approach. Training learners to be able to use English for communicative purposes has become the goal. In order to use English effectively, learners need to develop communicative competence. Accordingly, they should be helped to develop four skills: listening, speaking, reading and writing. However, among the four given skills, it is now generally recognized that listening plays a key role in facilitating language learning. Rost (1994, as cited in Nunan & Miller, 1995) confirmed that listening is vital in language classrooms because it provides input for learners. Without understanding inputs at the right level, any kind of learning simply cannot occur. Listening, therefore, is essential not only as a receptive skill but also to the development of spoken language proficiency.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Đinh Hải Yến
    • Tác giả: Trần Thị Thanh Hoa
    • Số trang: 52
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005768
    https://nitro.download/view/8DEE09DA07CF92E
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page