Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Những Khó Khăn Về Mặt Ngôn Ngữ Của Học Sinh Khi Viết Bài Luận TOEFL IBT

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 5, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-5_10-19-38.png
    Nghiên Cứu Những Khó Khăn Về Mặt Ngôn Ngữ Của Học Sinh Khi Viết Bài Luận TOEFL IBT Và Những Giải Pháp
    TOEFL IBT is becoming a prerequisite for students’ studying abroad in recent years. How to get high scores on TOEFL IBT is a much-discussed topic among test-takers and educators alike. Among four skills – speaking, listening, reading, and writing, the last serves as the most challenging skill according to many students. Composing a TOEFL IBT essay poses many difficulties for both experienced and inexperienced learners. The principal aim of this study, basing mainly on survey questionnaire and interview, is to find out common problems encountered by EQuest learners in TOEFL IBT Writing and simultaneously to investigate ways to solve these problems. Data were gathered from 88 TOEFL IBT learners at EQuest center over a four-week period.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: GS. TS. Hoàng Văn Vân
    • Tác giả: Nguyễn Thị Liên
    • Số trang: 57
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2013
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1054845&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/B05F40DF99C748B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page