Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Những Thuận Lợi Và Trở Ngại Trong Lớp Học Của Việc Dạy Và Học Nói Tiếng Anh

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Dec 26, 2021.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2021-12-26_11-46-15.png
    Nghiên Cứu Những Thuận Lợi Và Trở Ngại Trong Lớp Học Của Việc Dạy Và Học Nói Tiếng Anh Tại Trường Đại Học Phương Đông
    Amid the context of international integration and globalization, English has become an international language and increasingly proved its important role in all fields of life, including education. In recent years, Vietnam has eye-witnessed an upward trend of teaching and learning English, especially when students are fully aware of educational opportunities that they can benefit from the mastery of English. In Vietnam, English is taught as a foreign language that has four skills, namely listening, reading, speaking and writing. Among these four skills, speaking seems to be the most demanding but central skill. However, students have experienced lots of problems during their speaking learning. Despite the fact that some students who have learnt the English language for more than ten years, they are unable to use the language fluently and effectively.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: PGS.TS. Lê Văn Canh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Nga
    • Số trang: 73
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2015
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?lang=vie&sp=1062992&sp=T&sp=4&suite=def
    https://nitro.download/view/725EB7396228353
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page