Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Những Yếu Tố Gây Mất Hứng Thú Trong Các Giờ Học Đọc Hiểu Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 10

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 13, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-13_21-45-58.png
    Nghiên Cứu Những Yếu Tố Gây Mất Hứng Thú Trong Các Giờ Học Đọc Hiểu Tiếng Anh Của Học Sinh Lớp 10 Trường THPT Mỹ Đức A, Hà Nội
    Since English was chosen as an international language, learning English has long been important to students of almost all levels in Vietnam. The remarkable shift from traditional method to communicative language teaching approach emphasizes the need for developing the communicative competence of the learners in four language skills namely speaking, reading, reading and writing. Though a great deal of effort has been made to achieve the goal, there are still a lot of shortcomings in teaching and learning English in general and reading comprehension in particular. To much extent, the reason is due to the fact that the students have to pass their exams which mainly focus on extensive vocabulary and grammatical rules.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: Nguyễn Thị Ngọc Quỳnh
    • Tác giả: Nguyễn Thị Phương
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006434
    https://nitro.download/view/77898026C8C493A
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page