Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Phản Ứng Của Học Sinh Đối Với Các Thủ Thuật Giáo Viên Sử Dụng Để Dạy Phát Âm

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Jan 11, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-1-11_10-45-7.png
    Nghiên Cứu Phản Ứng Của Học Sinh Đối Với Các Thủ Thuật Giáo Viên Sử Dụng Để Dạy Phát Âm Tại Trường Phạm Ngũ Lão, Hải Phòng
    English has become a language of global communication due to its role in different fields of our life such as : science, technology, aviation and so on. In Vietnamese, English has experienced its popularity in teaching and learning over the last few decades. However, English pronunciation teaching seems to be very much neglected by many teachers, especially at high school because of many different reasons. At my school, Pham Ngu Lao high school in Thuy Nguyen district, Hai Phong city, teaching and learning English pronunciation is really new challenging work. Besides the lack of well-equipped facilities, teaching pronunciation techniques are quite new and unfamiliar to teachers. They have been inexperienced in teaching pronunciation methods and techniques since the new English textbook was in use.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người Hướng dẫn: TS Nguyễn Quỳnh Trang
    • Tác giả: Dương Thị Kim Oanh
    • Số trang: 62
    • File PDF-TRUE
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2012
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1006491
    https://nitro.download/view/9BF8E412DCD1F57
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page