Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Phương Pháp Học Tiếng Anh Ưa Thích Của Học Sinh Trường Đô Lương 2, Huyện Đô Lương

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Feb 21, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-2-21_10-34-27.png
    Nghiên Cứu Phương Pháp Học Tiếng Anh Ưa Thích Của Học Sinh Trường Đô Lương 2, Huyện Đô Lương, Tỉnh Nghệ An
    Since the end of the 20th century, communicative language teaching has been central in the agenda of second and foreign language teaching. It has become the order of the day to curriculum developers and English language teachers around the world. Although Vietnam accepted communicative language teaching a little bit later than many other countries, the principles of communicative language teaching have been used as the foundation of the curriculum development and pre-service and in-service teacher training programs. Many researchers and scholars have proposed that second or foreign language teaching should emphasize the development of communicative skills rather than just linguistic competence, i.e. grammar. In order to find out the suitable content and appropriate teaching strategies, teachers have to meet learners‟ demands and needs first. However, many teachers seem to be unaware of their students‟ learning styles to find the suitable teaching methods for different kinds of learners.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: PGS.TS. Ngô Đình Phương
    • Tác giả: Lê Sa
    • Số trang: 58
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1005789
    https://nitro.download/view/8B3DA896DE513E0
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page