Luận Văn Thạc Sĩ Nghiên Cứu Phương Thức Giảng Dạy Từ Vựng Trong Giáo Trình Let’s Talk 1 Cho Sinh Viên Hệ Không Chuyên

Discussion in 'Lý Luận Và Phương Pháp Dạy Học - Môn Tiếng Anh' started by nhandanglv123, Mar 31, 2022.

  1. nhandanglv123

    nhandanglv123 Moderator

    upload_2022-3-31_23-31-49.png
    Nghiên Cứu Phương Thức Giảng Dạy Từ Vựng Trong Giáo Trình Let’s Talk 1 Cho Sinh Viên Hệ Không Chuyên Tại Trung Tâm Ngoại Ngữ UK, Hải Phòng
    As the communication of politics, economy and culture between countries increases rapidly, English, as an international language, plays an important role in our daily life. It is also undeniable that English vocabulary as a major component of language learning has been the object of numerous studies each of which has its own contribution to the field. Laufer (1997) states that vocabulary learning is at the heart of language learning and language use. In fact, it is what makes the essence of a language. Without vocabulary speakers cannot convey meaning and communicate with each other in a particular language.
    • Luận văn thạc sĩ giáo dục
    • Chuyên ngành lý luận và phương pháp dạy học tiếng Anh
    • Người hướng dẫn: Phạm Thị Ngọc Phượng
    • Tác giả: Khoa Thị Diệu Hồng
    • Số trang: 61
    • File PDF-TRUE
    • Ngôn ngữ: Tiếng anh
    • Trường ĐH Ngoại Ngữ Hà Nội 2010
    Link download
    http://dlib.vnu.edu.vn/iii/cpro/DigitalItemViewPage.external?sp=1011162
    https://nitro.download/view/17C95D25431095B
    https://drive.google.com/drive/folders/1yLBzZ1rSQoNjmWeJTM6cEZ3WGQHg04L1
     

Share This Page